Tuesday, December 7, 2010

4Life Transfer Factor Advanced Formula


No. Produk 130024070
60 kapsul / botol

Harga Ahli : RM 170
Harga Runcit : RM 203

Pn. Saleha Ahmad 
012-2367487




Dikenali sebagai Miracle Molekul. Ia dapat memberi informasi kepada sistem imun untuk mengenali musuh dalam badan seperti kuman, virus, bakteria, parasit dan juga sel kanser. TF dapat merangsang sistem imun untuk menyerang musuh penceroboh di dalam bdan . TF juga dapat menenangkan sistem imun apabila musuh telah berjaya di atasi menjadikan ia penawar utama untuk masaalah auto-imun. Ia telah mencipta sejarah sains perubatan degan kekuatan meningkatkan daya imun setinggi 238%. TF tiada kadar toksid dan tiada kesan sampingan. Ia bukan ubat, tetapi tambahan makanan bagi mengawal sistem imun.



Kelebihan Produk Transfer Factor

4Life Transfer Factor Advanced Formula dihasilkan melalui khasiat dan kebaikan dua sumber utama, iaitu dengan merangsang efek kombinasi Transfer Factor dari kolostrum lembu dan telur ayam.

Kajian menunjukkan bahawa produk ini boleh merangsang keupayaan sistem immun sehingga 283 peratus.


Kebaikan Transfer Factor Advanced Formula

Meningkatkan keupayaan sistem immun dalam mengenalpasti dan mengecam agen asing yang menceroboh masuk masa lalu, sekaligus memberi peluang pada badan untuk bertindakbalas dengan pantas terhadap serangan-serangan penyakit yang mempunyai persamaan dengan yang sebelumnya.

Melatih sel-sel immun yang masih belum matang untuk mengenal pasti potensi serangan ke atas badan, serta bersiap-sedia untuk menanganinya.

Mempercepatkan fasa pengenalpastian terhadap sesuatu jenis ancaman penyakit, dan seterusnya memendekkan tempoh penghidapan penyakit berkenaan.

Merangsang tindakbalas immun, atau menjadikannya seimbang dengan “suppressing” sistem immun yang terlebih


No comments:

Post a Comment